1 project 'kaartjes sturen'

project 'kaartjes sturen'

vrijdag 18 januari 2013

Wouw! Wat was ik vrolijk na mijn berichtje 'kaartjes sturen & wil je een kaartje?'. Ik heb onwijs leuke reacties gehad op mijn blog/mail en facebook! Gisteren was ik dus weer lekker aan de gang met enveloppen, stickers, tape en postzegels. Jammer dat een velletje postzegels zo duur kan zijn!
Maaroké ik word er blij van en daar gaat het om. En waarschijnlijk worden andere mensen ook blij als ze in hun brievenbus kijken. Ik wil dit vasthouden! LEUK!


9 opmerkingen

  1. Leuk! Ik word altijd zo blij van post in de brievenbus! inderdaad wel jammer, dat postzegels zo duur zijn. Maar ik zie het als een soort hobby en dat mag wat kosten, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou inderdaad, ik zie het als een hobby! en het is hartstikke leuk! :-)

      Verwijderen
    2. Je kaartje is aangekomen! Super leuk met dat slingertje van hartjes <3 Mijn kaartje is onderweg!

      Verwijderen
    3. Fijn dat je het leuk vind! Graag gedaan! Ik ben benieuwd;-)
      Liefs!

      Verwijderen
  2. Ja zeker! Ik had laatst iets verstuurd en toen kreeg ik bericht dat ik te weinig porto erop had gedaan! En het was gewoon een enveloppe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, leuk!! Vandaag gaan er hier 2 stuks op de bus... =)
    Enne, ik koop altijd een zooi postzegels als ik geld heb. Dan heb ik altijd genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaartjes versturen is gewoon leuk! Maar idd helaas zijn de postzegel wel erg duur...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net je blog ontdekt, word er helemaal vrolijk van, dus ik ga je volgen! En kaartjes ben ik ook gek op!
    Groetjes van Ellebel
    (ellebel5.blogspot.nl)
    (ellensnoek@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie!!

    Ik heb je kaartje ontvangen, en ben heel blij!
    Leuk, je ontvangt van mij zeker wat terug..
    Ik dacht dat ik je adres had, kun je mij die nogmaals doorgeven door een emailtje te sturen?

    Fijne avond!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen