1 instagram vrolijkheid momentjes

instagram vrolijkheid momentjes

dinsdag 29 januari 2013


Worden jullie ook zo vrolijk van instagram en collages maken? Ik ben dol op de app 'picFrame'. (moet je wel iets voor betalen, maar het werkt zo fijn).
Ik ben aan het punniken, heb heeeeel veel gelukspoppetjes gekocht voor clienten waar ik afscheid van moet nemen, en werd ik (zoals nu al dagen achter elkaar) vrolijk van al het leuke post wat ik krijg! Ik ben nog steeds heerlijk bezig met kaartjes sturen.
En oja, ik word ook ontzettend blij van al jullie leuke reacties!

12 opmerkingen

  1. ik heb dus nog nooit gepunnikt! Moet het echt eens gaan leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als klein meisje heb ik gepunnikt...misschien moet ik het toch maar snel weer doen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit! Ik kwam bij toeval op je blog terecht en ben je meteen gaan volgen. Wat een vrolijke blog en wat een leuk interieur heb je! Mocht je over een tijdje nog zin hebben om kaartjes te sturen, dan houd ik me aanbevolen, maar ik heb het nu even te druk om iets leuks te maken om terug te sturen. Ik heb pas voor het eerst gesnailmaild en vond het erg leuk om te doen. Het is zo leuk om gezellige post te versturen en te ontvangen! Groetjes, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah je hebt de kleine gelukjes post ontvangen zie ik. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke plaatjes hoor!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk punniken en wat een schattig poppetje!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Één en al vrolijkheid idd! :) Lovely! Binnenkort ook wat leuks van mij in je brievenbus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LEUK!! Heerlijk zo van alles te kunnen genieten. En de ZON schijnt ook nog eens volop vandaag!! Fijne dag!! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb van de week ook jou kaartje ontvangen! Gezellig hè om post te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh punikken is zo fijn, moet ik ook nog eens doen :-) En die gelukspopjes zijn zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingetjes om vrolijk van te worden :D
    Zie dat je ook instagram hebt; me too! Als je wilt kun je me opzoeken: fotomiek

    BeantwoordenVerwijderen