1 'één en al vrolijkheid' boekjes

'één en al vrolijkheid' boekjes

maandag 28 januari 2013


Notitie boekjes, ik ben er dol op! Ik wil met jullie mijn 'een en al vrolijkheid' boekje delen.
In november 2011 ben ik er mee begonnen. Tis een boekje met een aantal regels, namelijk; Er mogen alleen maar leuke/vrolijke/gezellige dingen in komen te staan, nare of bedroefde dingen zijn absoluut verboden. In het boekje kun je lijstjes maken waar je blij van werd/word, inspiratie, ideeën, plaatjes, foto's, kaarten, lekkere recepten, gedichten, spreuken of andere dingen waar je vrolijk van word. Ik heb nu al een heel boek vol en ik kan je vertellen dat het zooooooo fijn werkt. Wanneer ik het boekje open sla wordt ik al vrolijk. Dus je voelt hem wel aan komen, wanneer ik even niet zo lekker in mijn vel zit ga ik gelijk in het boekje aan de gang met bijvoorbeeld lijstjes maken waar ik blij van werd de afgelopen dagen of mooie plaatjes uit tijdschriften. Het werkt heel therapeutisch en het is iedereen aan te raden.
Ik heb dit 'idee' al een aantal keer cadeau gegeven!

24 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Tis zo leukkkk om te doen en werkt echt een klein beetje therapeutisch

      Verwijderen
  2. Vrolijk blogje hier ;-)))
    Ik ga je volgen!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! :) en heel vrolijk, met maskingtape

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed! Ik ga er ook een maken voor een vriendin van mij..:-)
    Bedankt voor het delen Jorian! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt om een berichtje op mijn blog achter te laten. Jouw blog ziet er erg leuk uit, ideaal om vrolijk van te worden lijkt me, ik ga je volgen, groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk!! Een fijn boekje... Ik heb een dagboekje waar ik elke dag een stuk in schrijf. Over alles. Fijn of niet fijn. Maar dan wel gepimpt met tape en plaatjes... =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn hé, die boekjes (van de HEMA, lekker opgepimpt)! En ze worden alleen maar leuker naarmate ze gevulder raken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top idee! Heb ook zoiets, maar zou m'n boekje er iets vaker bij moeten pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super idee! Ik heb een hoop notebooks (verslaafd!) maar ik durf er nooit in te schrijven, bang dat ik ze verpruts. Maar gisteren heb een een super idee voor een notebook en dat is precies hetzelfde als wat jij hier beschrijft! Wat een toeval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is leuk! En dank je voor nog een excuus om me uit te leven met notitieboekjes (en dat ik er dus toch nog best ééntje bij kan gebruiken) :D Ik vind ze heerlijk.
    Maar als cadeautje eigenlijk ook wel erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is ook idd leuk om als cadeautje te geven en dan wat leuks er in te schrijven! :)

      Verwijderen
  11. Leuk je boekje,.. alleen maar fijne dingen opsparen.
    Ik heb dat met bloggen ,..geen nare dingen plaatsen maar ook van alles en nog wat wat me ook blij maakt.
    Ik kan er ook heel rustig van worden hahaha.
    Fijne avond nog,...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is fijn!
    Dat heb ik ook een keertje willen doen maar ben der nooit aan begonnen, misschien binnenkort toch maar eens aan beginnen. Want het lijk mij wel erg fijn om naast mijn dagboek een fijne dingen boekje te hebben <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel fijn idee! Zo´n boekje ben ik ook begonnen zoals je wel weet :) Ook houd ik graag een dagboek bij waarin ik alles schrijf wat ik kwijt wil. Zowel bedroefd als vrolijk. Heerlijke uitlaatkleppen net als creatief bezig zijn! Ik zou mijn art journaling notitieboekje er ook wel eens weer bij willen pakken. Dat werkt ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen