1 Joepie! Nieuw logo

Joepie! Nieuw logo

vrijdag 3 oktober 2014


Zoals jullie zien heb ik een 'nieuw' logo. Hij is mooi geworden he? Gewoon strakker, simpel, maar wel in mijn favoriete kleuren. En als jullie het goed zien, is mijn naam ook iets veranderd. Mijn blog heet eigenlijk ook 'joriannn.blogspot.nl' en op Instagram/Pinterest heet ik ook 'Joriannn'. Dus vond het nu een beetje raar dat mijn blog nog 'één en al vrolijkheid' heette. Dus vandaar dat ik heb besloten om alles het zelfde te noemen, wel zo makkelijk! Ik ben blij met het leuke huisje die Marieke van patriciamaria.nl heeft ontworpen. Dat past bij mij, omdat ik vaak blog over (mijn eigen) interieur! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Oh en ik heb nog een leuke collage gemaakt van wat hoekjes in mijn huis. Benieuwd? druk dan op 'meer lezen'.
Tot het volgende blog bericht!




Ben mijn huisje beetje bij beetje aan het omtoveren naar een winterse uitstraling. Hoe vinden jullie mijn gewei? Gevonden op Marktplaats! Toevallig kon ik hem ophalen bij een student hier in Leiden, ook nog eens om de hoek. Verder zijn er weer onwijs leuke spullen binnen gekomen bij PLUUM (winkeltje waar ik werk). Binnenkort ga ik hier over bloggen!

4 opmerkingen