1 Fijn thuis komen!

Fijn thuis komen!

woensdag 22 oktober 2014


Gisteren thuis gekomen na een paar heerlijke dagen Disney en Parijs. Samen met mijn vriendin hebben we ons daar prima vermaakt. Mijn moeder sliep die dagen dat ik er niet was in mijn huisje. En gelijk heeft ze, voelt dan net een weekend weg voor haar.  Ze vind de stad Leiden helemaal geweldig! Maar wat was het fijn thuis komen zeg.. Alles was netjes, schoon en er stonden mooie takken in mijn vaas. Verder had ze wat kussens gemaakt van gestreepte en gestipte stofjes en had ze wat kleine cadeautjes gekocht. En OJA, mijn koelkast was gevuld. Lief he?
Met de takken, houten huisjes en wat gekleurde herfstbladeren vind ik mijn woonkamer helemaal herfst gekleurd.

Deze week heb ik het druk. Moet 8 dagen achter elkaar werken en staan er nog allerlei andere dingen op de planning. Hopelijk vind ik wat tijd om te bloggen :)


2 opmerkingen

  1. Wat ontzettend lief! Dat is inderdaad heerlijk thuiskomen! Werkse de komende dagen!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je moeder! Mooie takken en een gevulde koelkast, dat zal vast helpen als je het zo druk hebt deze week. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen