1 DIY simpel slingertje

DIY simpel slingertje

zondag 22 maart 2015

   

Op pinterest zie ik zoveel leuke slingertjes voorbij komen. En ja, dat wil ik dus ook hebben! Maar om het nou te kopen in de winkel is ook een beetje saai.. Dus besloot ik een tijdje geleden papier te verzamelen. Ik kocht het bij Terpentijn en de Flying tiger in Leiden en kreeg van lieve Marlies en mijn mama nog wat andere mooie vellen. Het malletje is een sterretje van ijzer die wij verkochten bij Pluum. Natuurlijk zijn andere vormen ook mogelijk! Even simpel wat sterretjes tekenen, uitknippen en dan komt het moment dat de naaimachine gebruikt moet worden. Mijn mama kwam van gister een dagje in Leiden en bracht de naaimachine mee. Omdat zij ontzettend handig is met naaien, hielp ze mij en het slingertje was binnen no time gemaakt. Ik vind hem super leuk geworden! Hij hang nu bij mijn andere 'DIY' slinger in mijn slaapkamer. Fijne kleurtjes he?

\\



2 opmerkingen

  1. Superleuk zo!
    Heb ook al een paar keer op deze manier slingertjes genaaid.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah leuk!! Met wat voor vormen ? Trouwens ook altijd super leuk dat je reageert op mijn blog berichtjes:) vind ik gezellig! Groetjes

      Verwijderen