1 Weetjes over Jorian:)

Weetjes over Jorian:)

woensdag 25 februari 2015


        

Iedereen heeft ze wel, van die aparte gewoontes of rare dingetjes waar je zelf niet echt bij stil staat. Gewoon omdat het bij je hoort! Of dingen waar je van houdt en het liefst de hele dag doet of eet. Nu heb ik zo'n lijstje gemaakt met weetjes en eigenaardigheden over mezelf. Benieuwd naar? Lees dan vooral verder ;-)


* Ik eet het liefst olijven, ook 's morgens
* Heb een zwak voor mooi servies met vooral veel bloemetjes
* Kan misschien wat burgerlijk overkomen, maar schaam me er niet voor!
* Ook al ben ik bijna 25 jaar, ik vind kinderen voor kinderen nog steeds te gek
* Ik verzamel gekregen kaartjes
* Steek bijna elke avond kaarsjes aan, staat zo gezellig, ook als ik alleen ben

    

* Als ik honger heb word ik chagrijnig
* De stippen muur in mijn slaapkamer  vind ik nog elke dag supertof
* Lig al jaren onder een stippendekentje wanneer ik het koud heb
* Als ik uiteten ga vind ik het belangrijk dat het servies mooi is
* Ultiem genieten is chocolademelk drinken in het café van de bibliotheek
* Ben absoluut geen wereldreiziger, backpacken is (denk ik) niks voor mij
* Ga graag in de zomer naar festivalletjes


    

* Als het niet netjes of schoon is in huis, wordt ik onrustig in mijn hoofd
* Kijk het liefst Nederlandse films en documentaires
* Koop graag cadeautjes voor anderen
* Stuur veel kaartjes of briefjes naar lieve mensen
* Verslaafd aan notitie- en opschrijf boekjes om daar lijstjes in te maken
* Ben dol op stippen & streepjes, wat ongeveer mijn kenmerk is geworden

    

* Voordat ik in slaap val lig ik ongeveer 1 a 2 uur wakker (ben er aan gewend)
* Naast twee boterhammen, eet ik ook altijd een beschuitje hagelslag 's morgens
* Wanneer ik 2 weken op vakantie ben krijg ik heimwee om een huismuts te zijn
* De lekkerste geur van de wereld is aftersun
* Ben een ster in naar huis gaan op het hoogtepunt, zodat ik altijd kan nagenieten de volgende dag
* Koop vaak bloemen op de markt rond een uurtje of 5, dan krijg je een grote bos voor weinig geld

    

* Kom echt nooit te laat! Kan daar slecht tegen
* Verander elke week wel mijn huis door bijvoorbeeld accessoires op een andere plek te zetten
* Vind alcoholvrije avondjes de leukste
* Huisdieren zijn niet mijn favo, ben allergisch en kan af en toe bang zijn
* Nies heel veel en snuit vaak mijn neus
* Ontbijt graag in bed en kijk daarbij het liefst uitzending-gemist op mijn laptop

    

En... herken je veel dingen? Hebben we een match ;-)

14 opmerkingen

  1. Wat een leuke weetjes, ik herken een aantal dingen :) Ik schrijf ook heel graag kaartjes, zeker nu ik in Australië ben, en heb veel te veel opschrijfboekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oe leuk zeg! Kan je mensen in NL zeker blij maken met kaartjes:)

      Verwijderen
  2. Wat leuk om te lezen! Ik hou er ook van om thuis te zijn, na 2 weken vakantie wil ik ook terug en mooi servies doet het inderdaad altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha erg he. Na twee weken wil ik weer lekker op de bank kunnen zitten en dat soort huiselijke dingen;) Gelukkig zijn er meer mensen haha! Groetjes!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke weetjes allemaal en prachtige foto's!
    Vind kaartjes ook geweldig en natuurlijk mijn Blond servies (jou bloemetjes zijn ook geweldig)...
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rensina! Kaartjes sturen is ook echt één van mijn favorieten. Ook leuk om te krijgen natuurlijk hihi. Groetjes!

      Verwijderen
  4. Herkenbaar! Cadeautjes halen voor anderen & kaartjes sturen, streepjes, mooie bloemen, en vooral stipjes. Ik heb bijna elke dag iets aan met stippen, ook al zijn het m'n sokken. Hihi erg hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooh zo herkenbaar. ik draag ook te vaak sokken met stippen;)

      Verwijderen
  5. Ik lig ook altijd 1 a 2 uur wakker voor ik in slaap val. En ik heb stapels gekregen kaartjes, de lelijke probeer ik nu stilletjes aan weg te doen…toch 2 matchen en als er chocomelk was in onze bib hadden we er 3;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klein beetje vervelend he dat wakker liggen?! Leuk dat we wat zelfde dingetjes hebben:) Groetjes!

      Verwijderen
  6. Hihi ik at 's ochtends ook graag in bed, totdat ik hoorde dat al onze buren muizen hadden ;-)
    Wist je dat ze verticaal omhoog kunnen klimmen? Je bed dus IN, ja. Zeg t maar even...

    Tot de 12e!!
    Ik heb er al zin in hoor, misschien moeten we nog even een rondje door t huis lopen samen van te voren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach jeej nooit meer gereageerd op je te leuke bericht! Ik heb al zin in donderdag! TOT DANNNNN. XXXX

      Verwijderen