1 Een fijne winkel vol met brocante!

Een fijne winkel vol met brocante!

zondag 9 november 2014


Mijn halve interieur heb ik gekocht bij 'Jolandelijk'. Dit is een prachtige winkel in een klein dorpje vlakbij Hoorn. Jolanda, de eigenaresse van de winkel, verzamelt mooie brocante spullen en meubels die ze (eventueel) opknapt en verkoopt. Ik ben een groot fan van deze winkel en moet me flink inhouden, want anders ben ik geneigd al-les mee te nemen. De winkel is mooi gestyled, met overal leuke hoekjes en spulletjes op tafels. Het geeft mij een huiselijk gevoel, ook omdat de eigenaresse erg aardig is en je een kopje thee of koffie aanbied. Vanmiddag ben ik er weer even geweest en kregen we warme kersensap. Mmmm wat was dat lekker! Ik heb er prachtige bakjes gekocht en een mooie gedroogde tak, die een plaatsje krijgt in een vaas. Verder heb ik  hier mijn kast gekocht, tafeltje, al mijn borden, fotolijstjes, beeldje en nog veel meer! Nog steeds ben ik super blij met al mijn aanwinsten van Jolandelijk. Mocht je ooit eens een bezoekje brengen aan West-Friesland, ga dan zeker even naar het dorpje Twisk en zoek de winkel op.

Klik HIER voor de site en HIER voor facebook. Verder zijn haar spulletjes die ze verkoopt bijna altijd wel te vinden in tijdschriften zoals de Ariadne at home! :)

Klik op 'meer lezen' voor een aantal foto's!










3 opmerkingen