1 Blogger bij Showhome.nl

Blogger bij Showhome.nl

maandag 22 september 2014


Elke week (zaterdag om precies te zijn) ga ik bloggen over mijn grootste hobby interieur, op de bekende interieur site showhome.nl, LEUK! Ik was hier een tijdje geleden voor gevraagd en na een paar dagen er over na gedacht te hebben leek het me een leuke ervaring! Dit om mezelf te blijven inspireren op interieur gebied en er dan ook lekker mee bezig te zijn elke week. Ik vind interieur en bloggen erg leuk, volg met heel veel plezier andere blogs, maar ik merk  dat het schrijven van een eigen blog bericht op een laag pitje blijft. Vind ik jammer, want heb zoveel ideeën! Door dat ik verplicht ben om elke week iets te schrijven voor deze site, hoop ik dat ik het bloggen weer helemaal kan oppakken en automatisch ook leuke berichten op mijn eigen blog te kunnen plaatsten.

Afgelopen zaterdag is mijn eerste blogbericht online gekomen. Heb veel lieve reacties gekregen van vrienden/vriendinnen en ben ook benieuwd wat jullie er van vinden.
Klik HIER om mijn eerste blogbericht te lezen en HIER lees je een kleine introductie!
Neem natuurlijk ook een kijkje bij de andere bloggers van showhome!








2 opmerkingen

  1. Wat gezellig, aangenaam collega!! :)
    Sta je ook op de woonbeurs?
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan helaas niet! Moet werken die dag de hele dag en daar kom ik niet onderuit:(

      Verwijderen