1 I love mijn lichte slaapkamer.

I love mijn lichte slaapkamer.

zaterdag 15 februari 2014


Ik word zo ontzettend blij van mijn slaapkamer. En weetje waarom? omdat het zo lekker licht is. Als ik wakker word en mijn gordijnen open doe, kan ik het niet laten om weer even terug te kruipen in bed en te genieten van het licht. Daarom doe ik dat regelmatig. Zo trakteerde ik mezelf op een ochtend op een klein ontbijtje op bed met het servies van mijn oma.

Deze foto's heb ik gemaakt met mijn spiegelreflex camera, maar soms maak ik 'bed' foto's met mijn iPhone. Die zet ik dan op instagram. Neem gerust even een kijkje en klik hier!




8 opmerkingen

  1. Ik zag deze foto op Instagram voorbij komen en vind 'm zo leuk! Wat fijn, zo'n lichte slaapkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie foto's.
    En je ontbijtje ziet er ook heerlijk uit.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n fijne slaapkamer. En dat servies ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet nog even sparen maar als het dan zover is, wordt hier de boel helemaal wit geschilderd. HEERLIJK!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al dat licht! Ik word er ook altijd ontzettend blij van! Vind de lijstjes die je in de vensterbank hebt staan echt ontzettend tof!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo'n lichte slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zalig zo'n lichte kamer
    dan kan je lekker relaxen
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen