1 Instagram overzicht, Januari

Instagram overzicht, Januari

donderdag 30 januari 2014


Deze maand duurde voor mijn gevoel wat langer dan normaal.. Januari is ook niet echt een bijzondere maand, maar toch heb ik genoeg leuke dingen beleefd. Zo ben ik wezen stappen in Amsterdam, genoot ik van narcissen bolletjes in mijn 'nieuwe' keuken, bleef ik lekker lang in bed liggen, dronk ik chocolade melk in de bibliotheek met een goed boek (doe ik vaker en het dat werkt zo ontspannend), kreeg ik witte tulpen, had ik een afstudeerborrel van een jaarclub genootje, kocht ik bloemen voor in m'n hofje, genoot ik van mooie kleding, werkte ik weer in het leuke winkeltje PLUUM (met mooie nieuwe kaartjes), kookte ik voor lieve Marlies, at ik sushi met mijn buurmeisje, kocht ik nieuwe kleding bij de Sissyboy, genoot ik van de geur van narcissen in mijn huis, ging ik samen met een vriendin een dagje naar Haarlem, en kocht ik magneten om de keuken wat op te leuken!

Op naar Februari, hopelijk geen strenge winter maand.. ik kijk namelijk ontzettend uit naar de lente! Fijne avond!

4 opmerkingen

  1. De maand was ook langer, ik vond dat precies! Het waren bijna vijf weken in Janu! :) Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne maand, ik zal morgen mijn Instagram Januari plaatsen.
    Wist niet dat ik zoveel foto's in een maand zou maken, maar het zijn er toch best wat geworden.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind januari altijd heel lang duren. Gelukkig is 'ie weer bijna om. Je hebt weer een heleboel gave plaatjes geschoten!
    Fijne avond! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch altijd leuk dat ik er elke maand in voor kom! ;) Februari gaat alleen niet meer lukken vrees ik.. Meh! In maart maken we het goed! x

    BeantwoordenVerwijderen