1 kringloopje

kringloopje

zaterdag 1 december 2012


 Een tijdje geleden ontdekte ik samen met een vriendin een super leuk kringloop winkeltje. Het is daar één grote puinhoop. Dozen op elkaar gestapeld met allerlei spullen door elkaar heen. Maar ik houdt daar van, lekker snuffelen en mooie dingen tevoorschijn halen! Nu heb ik dit gescoord (behalve dat leuke flesje, die kreeg ik gisteren van een vriendin) voor maar 3 euro! Ook had ik er nog een mooi blikje gekocht, maar die gaf ik cadeau aan iemand die blikken verzameld!

11 opmerkingen

  1. Echt suuuuperleuk en goed getroffen en voor zo weinig!!!! Heerlijk he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen en voor zó weinig eurootjes.
    Heb je mijn give-away al gezien? je kunt vandaag nog mee doen. Morgen is de winnaar bekend. Fijne avond. Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuke spulletjes heb je gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel goede buit! Toffe spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk Jor! Weetje dat ik een heul mooi kopje in het kringloopproject heb gevonden (daar zijn geen leuke kopjes! ;) en een heel mooie vintage mok met een K erop, met goud en roosjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat onwijs leuk en voor zo weinig geld wil je er ook wel tussen neuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spulletjes heb je gevonden! De kringloop waar ik vaak hen ging is er helaas niet meer want ze hebben er een keer brand gehad. En sinds dien is hij niet meer open geweest.. Echt jammer :(

    BeantwoordenVerwijderen