1 Tuintje

Tuintje

zaterdag 31 mei 2014


Achter mijn huisje in het hof is een soort van achterplaatsje waar nooit iets mee gedaan wordt. Nouja, er worden af en toe wat volle vuilniszakken gedumpt, maar ook dat is niet meer nodig want tegenwoordig is er een ingebouwde vuilniscontainer gekomen in de straat! Nu kijk ik vanuit mijn keuken en huiskamer altijd op dit achterplaatsje.. en eerlijk gezegd was dit helemaal verwaarloosd met een hoop zand en heel veel mos en onkruid! Ik vond dat daar verandering in moest komen en heb besloten om dit achterplaatsje lekker op te knappen. Het lijkt mij leuk om hier een tuinsetje te plaatsen en heb uiteraard een bijzonder dure smaak.. ik viel als een blok voor de stoelen van 'fermob', maar na wat speurwerk op internet kwam ik een vergelijkbaar alternatief tegen bij de leenbakker! Dit tuinsetje is natuurlijk wel betaalbaar, maar geliefd in heel Nederland want overal zijn ze uitverkocht in de winkels en ook niet meer leverbaar. Thank god bestaat er 'online shoppen' en heb ik dit te leuke setje besteld! Ben benieuwd. Voor de rest ben ik lekker pinterest aan het afzoeken voor leuke tuin tips!

Druk op 'meer lezen' voor twee collage's! 




2 opmerkingen

  1. Wat een heerlijk plekje gaat dat worden.
    Die lampslinger lijkt me ook erg leuk om te hebben en dat geeft 's avonds geweldig gezellig licht. Ik ga helemaal mee fantaseren.
    Succes ermee!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel erg benieuwd watvoor mooi plekje het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen