1 PLUUM lekkers en leuks

PLUUM lekkers en leuks

donderdag 9 april 2015



Ik werk in het leukste winkeltje van Leiden; PLUUM! (Ook te vinden in Bussum). Het is een interieur/cadeau winkel midden in het centrum en we hebben een heel breed assortiment! We verkopen mooie interieur spullen, maar ook stationary en lekkers voor in de keuken. Leuk om spulletjes weg te geven maar een cadeautje voor jezelf kan ook geen kwaad toch? Like je de facebook pagina & Instagram al? :)

Klik HIER voor onze FB pagina
Klik HIER voor instagram

Wie weet tot snel in Leiden of Bussum!

2 opmerkingen

  1. Ik woon in Leiden en ben wel eens bij Pluum geweest, het is een hele leuke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaa, wat lijkt me dit een ontzettend toffe winkel. Wat jammer dat jullie niet bij mij in de buurt zitten. Maarrrr, ik volg je uiteraard wel via Instagram en Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen