1 Pasen!

Pasen!

vrijdag 3 april 2015


Dit weekend kan iedereen los gaan met een paas tafeldekken, LEUK! Bij mijn ouders thuis gebruiken we dan altijd het pastel kleurige servies. Dat past echt perfect bij de tijd van het jaar. Maar ik vond op internet ook ontzettend veel schattige spulletjes die je kan gebruiken. Ik heb er een kleine collage van gemaakt; wie weet brengt het je op ideeën!

1. Slinger (wat je eventueel zelf kan maken met mooi papier) 
2. Papierenbordjes met schattige bloemen; jetjesenjobjes
3. Papierenrietjes // winkelvanpapier
4. Lepel (bestek) van hout // jetjesenjobjes
5. Papieren bekers // jetjesenjobjes
6. Pastel kleurig vaasje // livvlifestyle

Ik heb ook nog een mini collage gemaakt met wat lekkere recepten. Ook dat kan je als inspiratie gebruiken voor dit paasweekend. Druk op 'meer lezen'. 




Links bovenaan een heerlijk broodje met ei, radijs en avacado via kwestiasmaku // Daarnaast boterhammen met van alles en nog wat (mm pindakaas met banaan, dat ga ik proberen) via hellonatural // Links onderaan een lemon mousse via flickr // en als laatst een smoothie gemaakt met o.a. watermeloen via foodess

Eetsmakelijk :)


Geen opmerkingen

Een reactie posten